Costum dans băieți

Bună seara, stimați părinți!

Mă adresez părinților de băieței  înscriși la cursul de dans. Se apropie concursul și cred că ar trebui să ne gândim deja la costum.

O variantă propusă –

Cămașă elegantă și papion HM -50 LEI

Pantaloni cu elastic în talie HM-50 LEI

sau scurți

Pantaloni scurți chino - Albastru-închis - COPII | H&M RO 1HM-40 LEI

Mă gândeam să păstrăm tema vestimentară utilizată în videoclip.

La încălțăminte vom proceda aidoma anului trecut, luăm de pe aici pentru a proba pe piciorușul copilului.

Vă rog să vă uitați și dumneavoastră, poate găsiți altceva și marți, la ședință ,ajungem să luăm o decizie.

Toate cele bune!

Dorina Pena

VIZITA PREFECTURA – miercuri, 29 martie

Dragi părinţi,
Mâine dimineaţă, la ora 9:00, vom porni de la şcoală spre PREFECTURĂ împreună cu profesorul de istorie al şcolii (Popa Romeo) şi elevii clasei a VII-a A.
Va fi o altă experienţă de învăţare.
Vă rog să-i îmbrăcaţi în uniformă! Nu este nevoie să îşi ia ghiozdanul.
Vor avea cu ei un mic rucsăcel în care vă rog să le puneţi: „Prietenul lui MEM”, culegerea de matematică (aceia care au luat-o acasă), o sticluţă cu apă şi pacheţelul cu mâncare.
Prima oră de curs va fi MATEMATICA. Vom consolida „Adunarea unui nr. format din zeci şi unităţi cu un număr format din unităţi, cu trecere peste ordin – în concentrul 0-100”. Au în clasă instrumentele de scris. Joi vom avea 2 ore de CLR.
Intenţionam să rămân cu ei în Parcul Central şi să facem fotografii – chiar îi rugasem să ia cu ei aparate mici de fotografiat. Vom amâna această activitate pentru o altă dată. Ne vom întoarce la şcoală împreună cu elevii mai mari.
Astăzi m-am bucurat foarte mult că 25 dintre elevi au obţinut calificativul „FOARTE BINE” la activitatea independentă de la matematică. Am constatat că toţi şi-au însuşit scăderea cu trecere peste ordin. Unii dintre ei mai au de lucrat la viteza de calcul. Sunt puţini care nu au reuşit să afle termenul necunoscut sau să rezolve problema.
Am insisitat să lucreze aşa cum lucrăm în clasă. La exerciţiile plurioperaţionale le-am cerut să nu scrie direct rezultatul.
Ex: 45+ 6-10=51-10=41
La aflarea termenului necunoscut insist foarte mult pe înţelegerea şi verbalizarea modului de aflare.
Exemplu:
a-42=7
„Este un exerciţiu de scădere.Cunosc scăzătorul şi diferenţa. Nu cunosc descăzutul. Voi afla descăzutul prin operaţie de adunare. Adun diferenţa cu scăzătorul.”
a= 7+42
a=49
„Verific rezultatul găsit în primul exerciţiu.”
49-42= 7
La rezolvarea de problemele parcurgem etapele:
1. Care sunt datele pe care le cunosc?
2. Ce nu cunosc?
3. Cum pot afla?
Important este ca în fiecare zi, în afară de temă, să rezolve în maximum 10 minute, exerciţii de adunare şi scădere.
Pentru concursul de vineri – COMPER LIMBA ROMANA- am trecut în revistă toate subiectele dificile. Important este ca ei să citească cu atenţie şi să aibă răbdare să se întoarcă la textul dat.
În fiecare zi lucrăm pe înţelegerea de text – folosim textele din manual şi nu numai.
Am avut o întâmplare neplăcută în legătură cu terminarea lucrărilor de la AVAP. Au fost mai mulţi copii care nu şi-au terminat lucrările în clasă – au lucrat încet, au pierdut timp. Le-am acordat şansa de a le termina în timp de o săptămână.
Vă rog ca seara, când îşi pregătesc ghiozdanele, să ia în considerare nu numai lecţiile de la CLR şi MEM, ci si MM, AVAP, Limba engleza.
Multumesc mult susţinere!
Vă doresc o după-amiază liniştită!